25 Şubat 2015 Çarşamba

NASIL ORGANİZE OLMALIYIM ?


Herkese selamlar,
Girişimci kadınlar olarak boş durmuyoruz üretiyoruz çalışıyoruz o yüzden sizlerle paylaşacağım o kadar çok şey var ki ama derliyorum hepsini paylaşacağım sizlerle
 Ama sizlerden de deneyimlerinizi benimle paylaşmanızı istiyorum.Bana anlatacak hikayeleriniz yok mu ? Mesela düzeninizi nasıl sağlıyorsunuz? püf noktalarınız yok mu yada çözüm üretemediğiniz başınıza bela dolaplarınız :)

O zaman ben sizlere bir duyuruda bulunayım buradan
Biz "Derli Toplu" olarak gelen istekler üzerine

Nasıl organize olmalıyım?
Giyinme Odamda düzeni nasıl sağlayabilirim?
Dağınıklık beni nasıl etkiliyor?
Kullanmadığım eşyaları nasıl fark edip onlara karşı olan bağımlılığımı dengelemeliyim?
Ve dolap içinde düzeni sağlayabileceğiniz çeşitli asma ve katlama şekilleri gibi örneklerin verileceği bir günlük eğitimlerine başlıyor.
10 Kişilik gruplar halinde verilecek olan eğitim yeterli kişi sayısı sağlandığı anda Cumartesi günleri belirli periyodlarda yapılacaktır.Katılım bilgileri için "info@derlitoplu.com.tr den bize ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle kalın derli toplu kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazın